LOLLCHI DISSAR!


Den underbara bilden har jag själv photoshopat om någon undrar! (copyright)
Vet ni hur skönt det kändes att cutta av huvudet på Zac Efron ?! Usch, han ser ut som en plastic fantastic barbie, han är inte snygg någonstans, jag fattar inte hur en del småtjejer kan älska honom..
I alla fall, jag avskyr all sånhär typisk amerikansk high school skit, allt är bara samma, speciellt musikaler, åh gud jag hatar överpositiva energiska människor, så extremt jobbiga!

Förlåt, jag kanske verkar vara en riktig bitterf*tta men jag säger bara vad jag anser om.. lite.. filmgenrer :)
/ Lollchi

Kommentarer
Postat av: Filip

sååå rätt! haha

2010-01-21 @ 22:56:22
URL: http://fewlipochlollchivardet.blogg.se/
Postat av: Emilie

Håller med! Vad är det för fjaterier liksom? Har inte sett 1 enda film med HSM.. Tänker aldrig göra det helle!!!!

2010-01-22 @ 08:58:50
URL: http://emiliereuterkloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0