Good to know

Jag tänkte bara lite random sådär vika ut mig lite extra på bloggen idag.
(det är nu ni tänker O-M-G det HÄR blir SPÄNNANDE jag bara bara MÅSTE fortsätta läsa nu asså shit vad jag BRYR MIG!)
I alla fall. Alla har vi våra små fetisher (jag kanske stavar fel? ni fattar, fetish = något man tänder lite extra på)

Vad jag hittills tillsammans med mina medmänniskor upptäckt så är det:

- Asiater, framförallt kineser

Jag vet inte riktigt varför, om det är deras små söta snea ögon eller den där gula hudtonen.. Det har bara blivit så. Denna fetish är den jag mobbas mest för och som jag får stå upp för varje dag när folk skrattar åt en.
Jag har såklart andra fetisher också, men något privatliv måste man väl få ha ;) Hehe.
/ Lollchi

Kommentarer
Postat av: johanna

de är ju jättegulliga! <3

2010-01-24 @ 20:50:55
Postat av: Lollchi

svar till johanniz JAAA FÖFAN! <333333

2010-01-25 @ 19:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0