sommarkänslor

Halloj. Jag är fortfarande sjuk, och har precis duschat. För övrigt har jag inte heller klätt på mig på tre (?) dagar!

Oh, vilken härlig dag - Ted Gärdestad


Jag är nog inte den enda som längtar något extremt till sommarn just nu. Tänk er att kunna gå ut i t-shirt och shorts, kunna bara ligga i gräset och göra exakt ingenting, fy fan vad underbart. Blev också extremt sugen på att åka till Turkiet, och jag hoppas mer än gärna att det blir av i sommar. Eftersom det kan bli upp mot 45 grader i skuggan så tvingas man bada minst en gång i halvtimmen. Och vattnet har sådär perfekt temperatur, man kan vara i hur länge som helst, det blir aldrig kallt eller för varmt. <3




Förrutom det så längtar jag även till landet, för de som inte vet det har vår familj ett hus på en liten ö i skärgården som heter Kalvholmen. Det ligger ungefär tio minuter från vaxholm med båt i 12 knop. Där är det extremt lugnt och mysigt. Och det går waxholmsbåtar regelbundet så det är inga problem att ta sig dit eller hem.



Jag vill åka street-surfer..



Ta mysiga turer med elsklingen.



Jaa, jag kan hålla på i evigheter, men där får det räcka! Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, kanske sätta igång en film och kura ner mig i soffan under en filt. Ha det så bra sålänge! /fewlip






Kommentarer
Postat av: linnea

PORR!

2010-01-20 @ 19:31:11
URL: http://qwks.blogg.se/
Postat av: Fewlip

oh yeah, i know you like it, små, söta, röda pojkar (;

2010-01-21 @ 18:01:18
URL: http://fewlipochlollchivardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0